Re: Re: Re: reklamy v televízii

jardob | 26.05.2017

Potom je lepšie používať TV Archív, kde všetky reklamy jednoducho preskočíš.
Len človek má zvláštny sklon si radšej všetko pozrieť v riadnom čase aj s reklamami, než si to pozrieť neskôr. Vidím to aj u seba, síce nie na TV ale ak si nepozriem napríklad Pjakina alebo Kyseljova v ten deň keď výjde, na ďalšie dni sa k tomu už nedokopem.
Čo sa týka reklám, ale aj mnohých iných vecí o ktorých si človek môže myslieť že vznikajú len tak, leda bolo, tak za tým je skutočne celá veda. Marketing je psychologicky do hlbky prepracovaný, dokonca sa uplatňuje aj v politike. A davo-"elitarizmus" skutočne používa na zafixovanie svojho postavenia vedu a prepracované úsilie o ktorých sa bežným ľuďom ani nesníva. Podobne ako kúzelník, iluzionista - ľudia vidia skvelý trik, ale iluzionista na to použil gigantické, hlavne mentálne úsilie (a nielen svoje ale aj kolegov) aby prišiel na to, ako nemožné urobiť možným. Pritom dav sa ani len nezamyslí nad tým, aby posunul hranice možného u seba, je pohodlný ako dobytok čo skončí na bitúnku. Všetko sa dá, triky iluzionistov sú toho viditeľným príkladom, triky globalistov zasa pre dav neviditeľným príkladom.

Přidat nový příspěvek