Současné vědění vysokoškolské a doktorandské

los/sol | 24.02.2017

Podle současných osnov VŠ v porovnání s materiály v článku, by studenti měli, pokud jsou a chtějí být nadále skvělí a úspěšní ve svém vědním oboru, nutně sklouznou, i díky 4. prioritě, po vymodelované klouzačce zvané Zákon o vysokých školách, ve své profesi, pouze do stupně 3. Fakticko-popisné, kde se nachází světové religie a vědecká odvětví. Měli by tedy nabýt částečného rozumu, vyhovující reklamní spotřebě a korporátní závislosti, čili osvojit bludnou nauku, odtrženou od vyššího rozumu. Nepochybně dosáhnou na tituly JUDr., MUDr.. CSc DrSc, zvládnou profesůry, docentůry a soukromé korporátní agentůry je budou oslavovat a některé odměňovat doživotními rentami. Nicméně při konfrontaci se skutečností si každý z nás může osahat, jak je toto na studentech VŠ rozjeto.
Posledně jsem si povídal s 5 studenty VŠ - vesměs sportovci, rozum tedy hbitý, kde první tři minuty byly úsměvné krátké informativní výměny všech. No nicméně po třech minutách zaznělo slovo Islám a jsem tak namátkou zjistil hloubku znalostí, a že se nebrání novým informacím, o kterých jak řekli nikdy neslyšeli. Tak jsem se snažil co nejsmysluplněji seznamovat se základním okruhem definic, a k nim přiřadit logické další definice, aby jim zůstaly zaháčkovány ve vazbě. Před touto diskuzí byla vedena diskuze o stráveném volném čase, no nicméně témata, které ovlivňují religie nebo oficiální "vědy", a které dokázaly přebít informace z prožité víkendové zábavy se študáci nebrání a dokonce ji dávají přednost, což je dobrá známka.

Přidat nový příspěvek