V případě havárie B 24 gen.W.Sikorského v r.1943 to byla možná ještě vyšší hra než teď (byl to nejvýznamnější představitel spojeneckého Polska) - odstartoval tehdy z letiště v Gibraltaru směrem nad moře, do kterého záhy spadll.. a podle vyšetřování to bylo taky "zaseklé řízení". Sabotáž kdy plně naložený bombardér/velké dopravní letadlo spadne hned po startu byla už tehdy vychytaná sabotážní specialita, protože po výbuchu nákladu pum a benzínu není příliš čeho se při vyšetřování dopátrat.
Doporučuji i na toto téma knihy P.Radosty, které jsou všechny založeny na vzpomínkách přímých účastníků, a na rozdíl od tvorby Rajlicha nezkreslené: Např právě sabotáže proti 311 sq RAF Radosta podrobně analyzoval, zatímco Rajlich (pokud vím) zcela ignoroval.
Re: Re: Kormidla, vztlakové klapky apod. se nezablokují samy od sebe.
zdenx | 28.12.2016