Re: Re: Re: Ad sefardští židé

Hox | 01.12.2016

«Реконструкция элементов ДНК-генетики евреев» А. М. Тюрина: «Общий генохронологический вывод однозначен: социальная общность «Евреи» генетически обособилась в 17 веке н.э.».
http://www.contr-tv.ru/print/3423/; http://new.chronologia.org/volume8/turin_dnk.php

"sociální komunita "židé" se oddělila z obecné populace v 17. století"

dokonce 17. století, nikoliv 14., i když není jasné jakých židů se to týká. Těch výzkumů je více, nicméně nejsou mezi určitými kruhy v oblibě, ale dají se najít. Genetika je na rozdíl od historie exaktní věda.

Rabín Maizerling píše v roce 1881 ve své "Rukověti k studiu historie židů" (Geht_E_Rukovodstvo_k_izucheniyu_istorii_evreev_1881_Izd_3_e.pdf), že "historií židovského národa se začali zabývat teprve před několika desítkami let", a že dané třetí vydání vychází "v kompletně přepracované podobě, takže od předchozí "Historie Izraele" zůstal jen název".

tj. přiznává se fakticky, že historie židů ještě "plave", teprve se ustaluje schválená verze.

Druhý autoritní židovský historik Grec píše ve své “Geschichte der Juden von den altesten Zeiten bis auf die Gegenwart”, že začal psát historii židů v roce 1850 a tehdy byla známá jen "útržky a mlhou".

Tedy, podle všeho samotní rabíni 19. století píšou, že svou historií se začali zabývat "teprve nedávno" a předtím byla "mlha".

Lidé vyznávající judaismus a/nebo Izraelité existovali bezesporu i dříve, nicméně to byli jiní židé a jiný judaismus, jiná Tóra než známe dnes, viz polemika autora 7. století, kde staví židy proti izraelitům. Ve španělsku kolem 15. století proběhl "restart" nebo "start" rabínského talmudického judaismu.

Přidat nový příspěvek