Re: Re: chemtrails

Martin | 23.10.2016

Zjistit co vám zrovna letí nad hlavou, není tak těžké. Znáte-li přesnou geografickou polohu vašeho stanoviště, je to otázka několika klinutí na Flightradaru, - který je veřejnou realtime službou, monitorující všechny ptáky vybavené civilním odpovídačem od jeho zapnutí před vzletem do jeho vypnutí po opuštění aktivní dráhy po přistání...
Emisní a hlukové normy pro letecké motory existují. A například v devadesátých letech jsme museli prodat nová TU154M, protože byly tyto normy nastaveny tak, aby jejich motory tyto limity nesplnily. ČSA potom pronajalo a nakupovalo do flotily b734 a b735.
Za jakých podmínek a v jakých hladinách vznikají běžné kondenzační stopy zjistíte z modelu standardní atmosféry ISA (International Standard Atmosphere)... Je k tomu potřeba zejména vysoká mínusová teplota vzduchu, ale také příslušný tlak vzduchu. Obojí s rostoucí výškou klesá. V zásadě lze říci, že když nerozeznáte na pozorovaném letounu detaily, je dostatečně vysoko pro tvorbu kondenzačních stop. Ale rozlišit mezi kondenzační a chemickou stopou je vizuálně prakticky nemožné. Pozorujete-li jev na hladinách nízké oblačnosti o kondenzační stopu se jednat nemůže.

Přidat nový příspěvek