Re: Metody

Pe-tri | 27.09.2016

Doplnil bych ještě jeden úhel pohledu na tuto věc. Ano jedna věc je technická forma organizace výuky, ale osobně to mám za druhotné (kdo začne to vyřeší). Jako primární je IMHO ale to, aby se zájem něco takové uvést do školní praxe vůbec dostal na praktický pořad dne. A tady je to co chci říct. Je to evidentní a zajisté velmi plodný prostor pro uplatňování MIM tvořivost, je to smysluplný cíl, plně konformní s cíli KSB/DVTŘ. Je to konkrétní prostor (samozřejmě jeden z nich, není jediný) pro ty, kdo KSB/DVTŘ začínají brát vážně jako teoretické východisko svého života hledají praktické aplikace. Obecně veškerá osvěta v KSB/DVTŘ je zajisté bohulibá, ať už se věnujeme mládeži, internetovým aktivitám, či se nám to podaří dostat do osnov univerzit třetího věku, atd... Je to o nás, na nic a nikoho nečekat a pustit se do díla (a nezapomenout aplikovat při realizaci plnou funkci řízení). A možná budeme překvapeni, jak bude tato činnost nečekaně podporována. Jak říká klasik, kdo neví do kterého přístavu pluje, tomu není příznivý žádný vítr.
P.

Přidat nový příspěvek