Na tomhle, asi u nás nikdo cílevědomě nepracuje. Osobně bych začal trojicí matrice-informace-míra.
Je nějaká matrice (prostředí ve kterém se vyskytuji) mám o něm nějaké informace o matricích, z kterých se skládá a nějaké měřitelné parametry míra.
Vidím nádobu s vodou, je tam matrice nádoby a matrice vody a míra - měřitelný parametr kolik je v ní vody.
Na příkladech tohoto typu učit nový více abstraktní pohled na svět.
Učit od malička myslet, že něco o něčem vím (o nějaké matrici), co může mít další skryté vztahy (vnořené matrice a neznáme matrice) a nějaké parametry mohu měřit a ovlivňovat - míra.
Nahradit místo myšlení v pojmech energie, duch, čas, prostor.
Pouze nápad jakou jít cestou, jestli ovšem sám vůbec chápu správně tu trojjedinnost matrice-informace-mira (když tak mně opravte). K metodice to má daleko. Inspiruji se Veličkem, který říká, že davu je záměrně nepředáváno myšlení v trojjedinnosti.
Re: Metody
Nikdo | 27.09.2016