Co je za úchylku, pořád přemýšlet, kdo koho uznává/neuznává a používat to jako pseudoargument / pseudokritiku?
Veličko prezentuje konkrétní pohled. Ten je buď správný nebo mylný, nebo něco mezi. Co s tím, zda je prezentovaný pohled adekvátní realitě nebo ne, má společného darwinizmus nebo vztah KOB-darwinizmus, pokud takový existuje? Absolutně nic, ten pohled odpovídá realitě nebo nikoliv sám o sobě, tak jak je, zcela nezávisle na darwinizmu nebo vztahu kob-darwinizmus nebo domněnkám o takovém vztahu, nebo vztahu Velička k darwinizmu, názoru Velička na vztah KOB-darwinizmus atd. atd.
Zavádět diskusi do této roviny znamená odvádět od podstaty.
K vrozené morálce silně ozbrojených druhů. Zabíjení lvíčat je jiná věc, vrozený program eliminace potomků rivala, to nemá s morálkou nic společného. Mluvil o něčem jiném, a sice o tom, zda při "soupeření o alfa pozici" se používají jen řekněme fair-play prostředky, nebo je "dovoleno vše". V tomto se slabě a silně vyzbrojené druhy prokazatelně liší.
Vztah škola-management jsi opět zcela odvedl od podstaty, řeč byla o tom, že škola formuje světonázor (i přes teorie, které učí jako pravdivé), na jejichž základě se člověk později statisticky předurčeně rozhoduje.
Příklad se zastaraváním IT poznatků je nesmyslný, něco jako tvrdit, že Newtonovy zákony se 5 let po ukončení školy stanou neplatné a zastaralé.
Re: Tak nevím ...
Hox | 26.08.2016