Jde o vývoj na trhu. Vzpomeňme například na naši Kofolu, jak ta se rozvíjí. Nepochybuji, že v Rusku je dost místních producentů všeho možného. Jen se ještě nějakou dobu potřebují učit od konkurence. Až se od ní naučí dost, síly se vyrovnají, a na domácí půdě začnou mít domácí producenti menší výhodu - ta vlastenecky orientovaná část spotřebitelů začne dávat přednost svým produktům, než zahraničním... Po nějaké době, začnou domácí firmy expandovat na zahraniční trhy. Zahraniční spotřebitel začne být zvědavý, cože to stálo za úspěchem toho či onoho výrobce na Ruském trhu vůči zavedeným Západním značkám... Kdo u nás před 20-ti lety slyšel o čínských počítačích či mobilech? A dnes vládnou trhu! A kde jsou mnohé Západní značky z tohoto segmentu?
Ani Řím nebyl postaven za jediný den
Spektátor Čumilovič Puk | 18.06.2016