O ktorom type Boeingu tu hovoríš?
Lebo väčšina vecí sa už teraz rieši cez práve cez elektroniku a hydrauliku napr. LaudaAir stratil kvôli skratu ovládania hydrauliky jedno lietadlo a to bol moderný Boeing 767 300ER.
Takže ja by som nevsádzal na to, že do palubného počítača niekto zvonka nezasiahol a nevyradil kontrolu pilotov resp. neprebral kontrolu hlavne keď to bol moderný typ.
A nie, vytiahnutie zo zásuvky NEBOL LEN slovný obrat, hovoril som o ÚPLNOM prerušení dodávky el. prúdu.
A to sa už na nových strojoch nedá len tak ľahko urobiť, lebo vypnutie AP je vlastne len odpojenie prístupu AP od riadiacich prvkov v nejakej spínacej skrine cez polovodičové prvky a relé a keď sa tam tú možnosť niečo či niekto zablokuje tak na pilotov čaká nekonečný boj o riadenie, čo nakoniec prehrajú aj v prípade Boeingov.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ševče drž se svého kopyta, říkávala moje babička
Oracle 911 | 25.03.2016