Re: Re: Ševče drž se svého kopyta, říkávala moje babička

Martin | 25.03.2016

Problém to není, ale také nic jednoduchého. A bude vám tam pořád překážet ten "strojník." B737 je éro, které létá tuším od roku 1968. V průbehu let se řada věcí digitalizovala, ale je to pořád analog který znal už Blériot. Převezmete kontrolu nad AP přes nějaký přijímač, budete potřebovat zpětnou vazbu, posbírat letová data což už je docela problém. Ale pilot má milion způsobů jak to schodit. I kdyby měl odpojit drives a shodit to na Sby power. To je jako vytáhnout počítač ze zásuvky. Shodí to IRS a všechno se to pěkně vypraporkuje, nepůjdou displaye... A letí se dál na analogové backupové přístoje. Takže k tomu by ještě muselo přibýt zařízení na eliminaci posádky. Kapsle plynu v okruhu tlakování kabiny nebo tak něco. Nemyslím, že by něco takového šlo zamaskovat do sériového letadla.
Jinak souhlas s Pjakinem i Udem o jednenáctém září. Tam se kloním i já k teorii Global Hawk a k tomu, že letadla byla dálkově řízená. To už je ale událost, kdy hochům, co spolu mluví stojí za to trochu brigádnických hodin navíc.
Jinak můj tip, jak to dopadne - Bez ohledu na to, že se bude vědět, že to bylo v obecné rovině asi tak, jak tvrdí Pjakin, oficiální závěr bude konstrukční závada na stabilizátoru. Čas chytit Boeinga pod krkem. Bude platit odškodné, až se prohne a vyměňovat díly u celé generace NG. Celé to totiž dělá dojem, že ho Rusové už jednou podrželi.

Přidat nový příspěvek