Už jsem o tom něco sesmolil v diskuzí na DVTR. Kopírují:
člověk 9. február 2016 o 12:19
Bavorské železniční neštěstí jako varování před spoluprací s Ruskem?
TauRus 9. február 2016 o 14:47
Především železniční neštěstí takového rozsahu je zrcadlem chyb v řízení státu nebo elit. Pochybují, že toto neštěstí bylo někým schválně zorganizováno.
Na tomto neštěstí je zajímavé, že vlaky se sice srazily v Bavorsku, ale samotné vlakové soupravy “patří společnosti Transdev, což je největší soukromý železniční a autobusový dopravce v Německu. Firma v Horním Bavorsku provozuje vlaky pod obchodní značkou Meridian.”
“Transdev” je od roku 2005 značka nadnárodního koncernu zabývajícího se zejména veřejnou osobní dopravou v mnoha zemích světa, součástí skupiny Veolia.
Tudíž to železniční neštěstí není vzkazem bavorské elitě, ale více nadnárodním elitám EU, jejích zájmy jsou příkrém rozporu jak s vůli lidu Evropy, tak i se zájmy národních evropských elit. A tento rozpor se odrazil v čelní srážce vlaků v Bavorsku. Přičemž poškozeny byly vlakové soupravy nadnárodního koncernu. Přesně podle rčení: “Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá”
Jak víme, hlavně bavorské elity nesouhlasí se způsoby řízení státu, v tom smyslu, jak je provádí Merkelová.
Jestli Merkelová umí číst jazyk životních okolností, tak by z tohoto případu železničního neštěstí měla pochopit, že její dosavadní politika tvrdě narazila na zájmy národních elit (Bavorska) a jestli se nezačne domlouvat, přivede to nadnárodní elity, jejíchž vůli plní, (Transdev, jako nadnárodní koncern, jemuž patří vlakové soupravy) ke katastrofě.
Dnešní datum – 9.2. (11) je jen dalším markerem k této zprávě.
Re: Havárie vlaku v Bavorsku
TauRus | 09.02.2016