Skutečně je milión možností, které mají ti kteří stavu rozumí na výběr ? Není to tak, že právě že osvojení si těch znalostí, které s sebou nesou moc, tuto množinu redukuje ?
Jak lze rozpoznat moc nesoucí/plodící znalost od znalosti jalové (pseudoznalostí) - zrna od plev? Co brát za vědomostní etalony? Lze kvalitně řídit (predikovat) na základě pseudoznalostí ?
Abych byl správně pochopen - s Vaším příspěvkem souhlasím, jen se snažím poukázat na to, že pochopení výroku: znalosti jsou moc - není jednoduché, pokud vyjdeme za hranice ovčína. Dokud jsme v oboře, je znalost - cílem je dostat se ven z obory - evidentní. Jakmile se nám to (s pomocí okolí či i bez něj) podaří, je vhodné poohlédnout se po nových, plodonosných znalostech, které tu byly nedávno zmíněny v imho hodně kvalitním článku o ruském bohosloví. Tam jsou tyto etalony zmíněny.
P.
Vše dobré
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm
Pe-tri | 09.12.2015