Re: Díky moc za překlad.

nula | 12.09.2015

Jani, ono to evidentně vykolejilo více lidí :D
Sám za sebe můžu říct, že jsem ještě větší začátečník, než ty určitě (podle toho, jak jsem četl některé tvé předchozí příspěvky), určitě můžu taky říct to, že jsem vděčnej, že tyhle videa s Pjakinem paní Irena (dost možná ve spolupráci s Hoxem) titulkuje, že jsou vůbec natáčený, protože spousta toho je tam poučnýho, kdybychom měli být odkázaní jen na goebblesáckou propagandu z čtčka, tak jsme vymytí, jak šampóni na dydžině, ale jde o to, že na druhou stranu nějaký procento z toho, co pan Pjakin říká, je ruská propaganda (v pořádku, probíhá informační válka mezi západem a východem, západ taky používá propagandu), část z toho jsou záměrné lži (odvádění pozornosti, nahazování udiček, aby se druhá strana chytla, prostě tvorba (dez)informačního pole, jak je teď moderní říkat (do toho patří i ten předchozí bod), protože pan Pjakin to samozřejmě taky nenatáčí jen proto, že se každé pondělí hodinu nudí a nemá do čeho píchnout), část z toho je prostě jen jeho subjektivní pohled, který se nutně taky nemusí 100% shodovat s realitou tak, jak ji můžeme vnímat my tady (ale tím neříkám, že to není reálné vnímání událostí očima ruského člověka).

Vzato kolem a kolem jsou samozřejmě ty videa přínosem, stejně jako informace na zdejších stránkách, za které patří Hoxovi a kolektivu velké díky, abych nevyzněl jen jako remcal a stěžovatel.