Re: Re: Sloučená výuka,

Red | 02.08.2015

Vzpomněla jsem si na gymnaziální léta, bylo nás ve třídě 35 holek a 5 kluků. Nebylo to dobré, v podstatě dívčí kolektiv umocňoval fenomén kluků jako velkou neznámou. Po letech to spolužačky pociťují stejně, živilo to v nás nejistotu, komplexy. Tak nevím, proč segregovat, argument, že to dělají jElity, neobstojí, dívejme se na ono celosvětové dílo "elit". Na ZŠ nás bylo 25, smícháni, až na tělocvik od 5.tř. V malých kolektivech 15 na gymnáziu, kde jsme učila,jsem pozorovala větší sebevědomí děvčat-kam jsme se na ně my v jejich věku hrabaly, a to je dobře. Kluci si s holkama nijak nezadali, konflikty byly, ale otevřené a bleskurychlé, a proto, na základě své zkušenosti, jsem pro vzdělávání společné, na jakémkoliv typu škol. - Ať už kluci na videu říkají cokoliv, koncepce výuky je věcí DOSPĚLÝCH odborníků, nikoliv dětí. Dospělí vedou a řídí, alespoň měli by, ne děti.
Dělená výuka by byla handicapem zejména pro dívky,víte, ale i pro chlapce, byli by agresivnější ještě víc, než jsou. Holky by měly více mindráků, viz naše stará dívčí třída. A jaká to bývala otrava, bez kluků!

Přidat nový příspěvek