Sloučená výuka,

Red | 02.08.2015

kterou jsem jako dítě prošla v socialismu, neměla chybu, když se na ni dnes ohlížím. Příčiny dnešního katastrofálního stavu výuky ve školách vidím v něčem jiném, než že jsou vzděláváni kluci i děvčata společně. Je to v rozryvu autority učitele, porušování přírodního stavu, kdy zkušený tvor učí nezkušeného. Málo financí - úmyslně - do školství, takže nelze zavést 15ti členné třídy, což by bylo ideální. Učila jsem v takových třídách.I ve třídách po 30/hrůza/.Nesrovnatelné.
Malý kolektiv kluků i holek je aktivní, ukázněnější a přátelštější. 15 je hranice, pak nastoupí stres z mnoha nahromaděných individualit.U zejména městských děcek je přecitlivělost na množství lidí. Ty hromadné třídy po 30 a více byly v dobách memorování a tuhé kázně, a vidíte, v 21.stol. v ČR běžná to věc.
Oddělená výuka je krokem zpět do středověkých manýrů. V jádře myšlenky je starověrecká nedůvěra v ženy -dívky.
Ráda se při této příležitosti zeptám adminů, proč takové inklinování k nedůvěře vůči ženám a proč si z ,podotýkám, nepřirozeného odloučení obou pohlaví dělat iluzi řešení problematiky školství. Znovu říkám, zmenšit počet žáků ve třídě a je napůl vyhráno.
Ještě se chci zeptat, proč je občas v článcích citován korán a psáno o čistém koránictví.Znám dějiny islámu i osoby Mohameda a není to mírový program, ať se to obrací, zkoumá a čte jakkoliv, šlo o dobývání území a majetku. Sám Mohamed byl vojevůdce, velel i k hromadným popravám.Proto nechápu občasné zdejší chvály koránu.Dík za odpověď.

Přidat nový příspěvek