Re: Re: Re: Západnejším L´AtInCom:

Pe-tri | 04.04.2015

Vidím to takto, když opět si vypomohu analogiemi.
- Matrice je "dimenzionální" kostra na kterou "navěšujeme" realitní subjekty dané dimenze. V PC světě je matricí zmíněná relační databáze, do které analogicky navěšování vytvářených subjektů na kostru (osazování polí matrice), vkládáme záznamy s vlastnostmi a metodami (schopnostmi) PC objektů.
- Každý (jen) v uvažované dimenzi reálný subjekt je výsledkem tvůrčího procesu, jehož mezní zobecnění si zde modelujeme trojjediností MIM. V našem pozemském matrixu, který sám je produktem (dílem svého tvůrce) HVR, je tento tvůrčí akt HVR, uvádějící do života libovolnou existenci-realitní objekt, známý pod výrazem - Budiž světlo. V PC světě (což je matrix, jehož tvůrcem je člověk) je existence objektu stejně tak podmíněna vůli svého tvůrce - programátora, který za tím účelem využívá schopností operačního systému matrixu (analogickyk tomu, jak HVR ke své tvorbě využívá schopností planetárního biopole), konkrétně vydává příkaz typu - CreateObject(pojmenování,parametry).
A teď k propojení složek/kvalit M-I-M a matrice: Informace je parametr/vlastnost/obraz vytvářeného subjektu/objektu, kdy parametrem může být cokoliv od triviálního čísla či barvy (z množiny možných, předurčených) po další (vnořenou) matrici. Míra (respektive nadělení Mírou), na rozdíl od Informace (a tím odpovídám na zadání) je stvořitelský akt vůle tvůrce (producenta/zodpovědného vlastníka zhmotnělého (v libovolném skupenství hmoty) subjektu/objektu). Je to akt, který v PC světě uskuteční zápis nového záznamu s Informacemi o tvořeném objektu, do databáze-matrice. V našem lidském (pozemském) matrixu se tento tvůrčí akt projeví vznikem/zrodem nového 3+1D subjektu/díla (třeba myšlenky nebo dortu) s parametry (z kategorií HEČP) předdefinovanými tvůrčímu aktu v nutně předcházejícím kroku - deklarování Informace, resp. všemi parametry této Informace (obrazu), což je v principu MIM vyjádřeno ve složce Matérie či ve FIE ve složce Existence (např.po expiraci hodnoty parametru - doba života objektu/subjektu je tento stáhnut z existence - deaktivován v PC databázi). V PC světě je tato Matérie či Existence analogická vykreslení/zviditelnění (ne nutně) nově vytvořeného objektu na monitoru, kde může vstupovat do interakce s okolím jak ze své vlastní matrice - tj. interakce s dalšími PC objekty, tak i do interakce s dimenzionálně/matričně odlišnými objekty/subjekty, např. s uživatelem PC, sedícím o dimenzi výš. Interakce nově zrozeného subjektu v našem matrixu jsou evidentní. Každý nově stvořený subjekt/objekt tak je závislý na kvalitě operačního prostředí (environmentu), ze kterého je matrice zhotovena a je stejné kvality jako toto prostředí. Každý takovýto subjekt/objekt odebere něco individuálně objemného ze zdrojové/nosné/energetické kapacity operačního prostředí (supersystému), která je sama o sobě předdefinovaná svým vlastním tvůrcem a lze ji zvětšovat jen v určitých konečných (dimenzionálních) limitech.
Mimo tyto tvůrčí akty (tvorbu nových objektů/subjketů) lze provádět i další operace nad již existujícími záznamy - subjekty/objekty, což v PC matrixu známe pod pojmem editace záznamů, v našem matrixu pak pod pojmem transformace (magie), potažmo (řekl bych trochu zmatečně pojmem INformace - ve kontextu tohoto diskusního vlákna).
Tož asi tak:)
P.

Přidat nový příspěvek