Re: Re: Re: Re: nás to taaak baví

udo | 18.02.2015

Dvoj- a viaczmyselnosti sú hrou,
cvičením, ktorého určením je hľadať rôzne úrovne(chronológiu)
zmyslu(chápania) jednej a tej istej myšlienky.
T.j. vety, slovnej, konštrukcie, formulácie, kódu sprostredkovania nejakých obrazov.
Pod daným kódom si ale každý predstavuje niečo jedinečné, i keď s niektorými spoloćnými črtami vzhľadom na kultúru, v ktorej vyrastal.

V podstate ide o to, za konkrétnej situácie dať danému vyjadreniu
napr. svojho oponenta,
A.najlepśiu moźnú interpretáciu. Následne dať
B.interpretáciu, v kontexte ktorej s partnerom(-kou) nesúhlasíš. Pre určenie zmysluplného rámca diskusie a s cieľom objektívneho pohľadu na problém v jeho najširšom zatiaľ známom kontexte (t.j., ako sa asi na situáciu a jej riešenie môže dívať Vis Maior)

ľudovo:
"Mysli globálne, konaj lokálne"

Tak si určíte s kamošom, alebo konkurentom, doterajším nepriateľom.. komunikačnú úroveň a zaćína konštruktívna etapa vašeho vzťahu. T.j., hľadanie spoloćného riešenia.
Dohoda na aspoň nejakých spoloćných cieľoch,
čo je v zásade moźné vždy, aj za najabsurdnejśej situácie.
Len v návale emócii to jedna, či obe strany nevidia, alebo "vďaka" svojim chybným stereotypom(emóciám), temnejśej časti svojho ja, vidieť nechcú.

Budovanie vzťahu na pozitívach a nechať opadnúť rozpory.
"Hľadanie súvislostí v odliśnostiach",
alebo de(kon)štruktívny, sociopatologicky
"Boj protikladov"

Prosto: Do konštruktívnej debaty o životne dôležitých témach, cieľoch a spôsoboch ich dosahovania emócie v tomto zmysle nepatria.

Veľakrát sme to tu rozoberali pre novoprišelcov dokola.

"Nie je dôležité ČO chápeš, ale AKO to chápeš"

Keď niekto príde na lekciu, seminár do školy neskôr,
nemožno vždy začať odznova. Nikam sa tak ostatní nedostanú. Má k dispozícii tak skriptá, ako i dokonca celý záznam komunikácie.

Vkroćili ste do rozbehnutých seminárov, ale to vôbec nevadí.

Navyśe ja nie som učiteľ, ale maximálne možno občas tak trochu niečo, ako moderátor. Sám sa učím a ućim sa i od vás. Viac, ako si myslíte. Stačí sa snažiť byť menej egoistický a viac kolektívno-inDiviDualistický. Aj z vašej stránky.

Pohľad na svet typu:
"Vysvetlite mi to tak, aby som to práve ja so SVOJIM jedinečným svetom chápal, alebo mi dajte pokoj"
nevyzerá byť veľmi tvorivý.
Základom DVTR je osvojenie si terminologického, pojmového parátu. Ten tvorí prvých cca.100 strán.
Nasleduje Supersystémové modelovanie(tvorenie), ďalśích cca.100 strán.

My sme sa tu sústredili hlavne na základné pojmy.
Modelovať "hlinu života" si skúśajte samy.
Je to fajn a väčšinu ľudí baví spolutvoriť svoj osud(bez guruov, fírerov, tajomníkov, samozvaných sekretárov..), keď s tým raz začnú.

Ak poznáte kone:
Pokým ho privediete k vode, môžete s ním robiť kadečo,
ale keď začne piť, nebude te schopní ani bitkou ho "odpojiť".

Pr. Cviko.:
Čo majú podľa vás oba A.termíny, pojmy a B. dojmy = obrazy následne nimi evokované vo vašom podvedomí (podľa algoRytmiky transformácie kódov na obrazy a opačne) spoločné a v čom sa odlišujú?

Na záver zopakovanie otázky:
Čo KONKRÉTNE nechápete na modeli o snáď niečo lepśieho , modernejśieho "sociologického operaćného systému" (interdisciplinárneho komunikačného štandardu) = DVTR,

alebo chcete povedať, že nechápete ani jednu vetu, slovo,
alebo ste to zatiaľ "len moc" nečítali?

..teda okrem dvoch nových slov:
Globálny prediktor(prazit)
a HNR(Hierarchicky najvyššie riadenie),
ktoré sú do tohto Spoloćenského komunikačného štandardu(systému) zavedené ako nové pojmy zámerne.
Iných tam, pokiaľ mi je známe, niet.

Čakám na odpovede,
alebo položenie lepśích otázok,
ak sú moje otázky podľa vás nedostatoćné,
či prosto úplne "od veci"

Drźte sa a dik za echo

Přidat nový příspěvek