Re: Re: Re: na strane 7

udo | 13.01.2015

Ja tu nie som v pozícii učiteľa, ak vzniklo také nedorozumenie.

Formulácie typu:
"Ak chápeš..",
"Ak chápeš, kam mierim..", či
"To tu teraz asi nebude znova rozoberať" a pod.,
nie sú myslené nadnesene, namyslene,
ale naozaj ide skôr o snahu skrátenia vysvetľovania,
pridlhých textov, na ktoré boli opakované sťažnosti
a treba priznať, že naozaj sa javili z pohľadu prirodzenej schopnosti diskrétnej kapacity dávkovania jednotlivých informačných kvánt druhu Človek Rozumný, ako hraničné.

Ešte ku komplexnejšiemu modelu FIE-MIM
Pohľad FIE je skôr spojitý
a MIM skôr diskrétna forma rovnakého pohľadu.
Forma v tomto zmysle zahŕňa teda tak kvantitatívnu, kvalitatívnu, ako i obsahovú stránku. Pre rozlíšenie obsahu a "formy" pri ešte hlbšom pohľade sedí pre termín "forma" skôr výraz "obal", či "jav" konkrétnych usporiadaných mier.

..a tak pri 1. skúmaní(rozpoznávaní), 2. hodnotení(rozlišovaní) a 3. tvorení(sTrojeni) naMierime na zvolený objekt
A. kontextuálny ďaleko-hľad, či
B. hĺbkový drobno-hľad (mikroskop)

ľudovo:
"..aká je hlboká, taká je široká, skočila by do nej"
toľko k pôVodu našeho hymnusu..

Skús si teda predstaviť ďalekohľad, fotoaparát, či kameru
a ich zaostrovacie koliesko, mechanizmus (riadenie "focusu")..

..to ale skôr pre ostatých, bo tebo to asi nemusím vysvetľovať

Přidat nový příspěvek