Re: Vyborne.

upresnenie | 22.07.2014

V pokračovaní, upresnení Starého a Nového zákona, hymnoch Atonových, ..t.j. v koráne sa tiež jasne hovorí:
"A nezabili ho, len sa im to zdalo.."
Čo sa tam pravdepodobne v ten Deň v Hier´sAlAime..či -amone pravdepodobne logicky stať mohlo, sme tu neraz rozoberali..

Či a ako ho napr. Pilát Pontský("stĺp mosta") ako spravodlivého ochrániť..hoc i sťa prokurátor rímsky pri zákaze kontaktu s ním pre dav za odsúdenca iného vymeniť mohol a pod..

Rimania predsa v tom období obety ľudské v náboźenstvách zakazovali vśade kam priśli..

teda..
Buď si
1.Boh svojich spravodlivých, umných ochrániť vie (proroctvo s´alAmonovo..-Atonovo), alebo
2. ďalší prorok Pravdy, "rukou ľudu umrie"(Izaiiáš)
Dva morálne princípy ako postMoseho kľúč rozlíśeni a pravdy a lži Tanah..v Tóre:
1, alebo 2?

Svet spravodlivý postaviť nemožno na čo i len slze jednej dietka trpiaceho, ale možno na smrti CeloVěka nevinného?
.. ak chápeš o čom je reč Rony, kam téma mieri..

Umní grázli za nepozornosti stáda
uspatého, zakliateho sťa hada,
kresťanstvo Issu tak, ako judaizmus Moseho v opak svoj obrátili
a cez neho slučku statku dietkam Jeho vlastným nasadili.
m´amon

Otázka, oznam je jednoDuchý:
Buď Ježiš niekde chybu spravil, alebo tak zomrieť nemohol.

Bo On je Bohom poriadku a nie neporiadku
a priraďovať Jemu vlastnosti naše, ľudské,
nie vo všetkom možným jest.
Boh sa nemýli.
Tak ako život.
Toľko k najlepšiemu auditorovi..

Vždy sa vzhľadom na mravnosť a mieru chápania jedinca a/alebo spolocnosti udeje v živote najlepšia možná varianta.
I keď za istých okolností osobnú tragédiu, smrť mnohých znamenať môźe. A zodpovednosť je objektívne vźdy kolektívna:

..isto, myslieť si môźe každý čo chce, no objektívne chybné rozhodnutie kolegu, rodića, súrodenca, štatnika sa vźdy voľky-nevoľky do menśej-či väčšej miery i osudu môjho týkať bude..

Obraz ukrižovaného spravodlivého je jedna z najstrašnejších lží modernej "cirkvi", jej priame puto ku kultu setha(mono)novmu.
Blokuje totiž vedomie každého ako-tak zdravého človeka a otvára v hrôze z absurdity, nespravodlivosti podvedomie, kde začína programovania..asociatívne myslenie..blockformácia

Pr. v tzv. "dome božom"(akého boha?):
"Moja vina, moja vina, moja preveľká vina.
(Predprogramovanie absurdnej falošnej, úchylnej dogmy dominancie zloby v každom dieťati apriori, miesto rozlíśenia chybných stereotypov myslenia predkov..)
Pokračujú:
Preto prosím blahoslavenú Máriu, vždy Pannu,
všetkých anjelov a svätých,
i vás, bratia a sestry,
modlite sa za mňa k Pánu Bohu nášmu.
(Programovanie s flagrantným porušením prvého odporúćania Moseho-Milovať budeš Boha svojho jediného nadovšetko,..)
Nasleduje "absolúcia" predsedajúceho:
Nech sa zmiluje nad nami všemohúci Boh,
nech nám hriechy odpustí a privedie nás do života večného.
(vytváranie pocitu viny v ovciach na ospravedlnenie nutnosti ich strihania a rezania "rohatým" baranom-symbolom m´amonovým, technológia virtuálnej konštrukcie obrazu prekopírovaná prakticky doslovne z "funčne preverených" staroegyptských kultov)
Ľud odpovie:
AMEN. "

Deti by som do tej zvrátenej sekty určite nevodil a keď tak, až v prísluśnom veku a po dôkladnom vysvetlení kontextu, poučení ohľadom toho, čo ich tam čaká.. Tak, ako keď chcú vyskúšať silou mocou nejaké drogy, čo im tiež môžu poskytnúť určitý typ "ochrany".

Samozrejme nič proti pôvodnému kresťanstvu, islamu, judaizmu.

Ďalšou otázkou by následne bolo:
Do akej miery sa pôvodné myšlienky mohli zachovať v ich dnešných verziách po stáročno, tisíceročnom tlaku inteligentných, no zvrhlých jElít?

Navyže keď vieme, že nie je "štýlom" Božím
odobrať slobodnú vôľu dietkam svojim..

I keď natĺcť si hubu ich nechá,
no čo zrobíš s blbým detvákom,
ktorému šakal v hlave brechá?

A. Obeta v zmysle snahy maximálnej možnej kooperácie s Ním? Isto áno, no potom o obetu prosto nejde, ale o zdravý rozum, ako súčasť skutočnej intuície(nepliesť s emóciami).

B. Obeta v zmysle sebadeštrukčnej snahy o nanútenie hoc i nejakého dobra, asi skôr nie.
Keď prichádza totiž k obete zdravia, života,.. je isto niekde podstatná chyba v chápaní objektívnej reality a napojenom konaní.

Tak, ako pri dlhodobom strese.
Nepanikáriť, prehodnotiť, preskupiť úrovne chápania, prioríty, preorganizovať. Pravda je vždy jednoDuchá a na povrchu, no nikdy nie naivná.
Toľko v snahe určenia dostatočne približného rámca chápania pojmu "obeta"..

Přidat nový příspěvek