Re: Re: Díky

Teorie neurčitosti | 31.05.2014

Ano, máte pravdu. Smysly jakéhokoli člověka jsou nedokonalé a proto je přirozené, že dělá chyby i v nejdůležitějších otázkách ,které se týkají duchovního vývoje lidské bytosti, což je nezbytným základem pro vývoj celé civilizace. Chyb se můžeme vyvarovat, pokud čerpáme poznání z autoritativního zdroje původní védské literatury. Je také patrné, že biblický řídící a mocenský koncept je dílem člověka, který v touze po moci změnil původní duchovní nauku Véd a je proto záporný.

Původní, nezkreslené Védy obsahují usměrňující pravidla poznání, které se vztahují na nauky sociální, politické, náboženské, hospodářské, vojenské, lékařské, chemické, fyzikální a metafyzické, jakožto na vše, co je nutné k uchování těla a duše pohromadě.

Je zcela patrné, že Zaznobin má podrobné znalosti právě z tohoto zdroje, a také jiných zdrojů a přitom neupadá do propasti neurčitosti, což je parketa moderních materialistických filozofů. O různých takzvaných duchovních naukách sekt ani nemluvě, přesto , že motivy mnohých hledajících jsou upřimné, jsou zmateni špatnou literaturou , různými darebáky a šarlatány. Tito lidé jsou na tom podobně jako úpadkové směry oslavující pederastii všeho druhu. Zláště hrůzné je znežívání dospívajících dětí.. O tom všem se zminuje Zaznobin hned na žačátku svého vystoupení. Přitom je třeba zdůraznit, že ve všech základních aspektech se shoduje s původní autoritativní literaturou Véd. A to je právě rozdíl mezi filozofií Zaznobina a filozofií moderních vědců kteří ukončili své intelektuální úsilí objevem teorie neurčitosti.

Každá intelektuální činnost živé bytosti je ve skutečnosti omezena časem a prostorem. Živá bytost se nazývá anu, nepatrná částečka Nejvyšší duše, a její mozek je také nepatrný. Není schopen pojmout neomezené poznání. Tady je ten zásadní problém. Pokud popíráme existenci duše a Nejvyšší duše, nalézáme se v propasti neurčitosti.

Přidat nový příspěvek