:-)))

Zdeny | 21.04.2014

... pokud půjdete po zdroji zprávy tak zjistíte, že se poprvé objevila na blogu "sdelanounas", u článku jsou uvedeny 3 zdroje, které jsou bez vazby k incidentu. Odtud zprávu převzal web politika.ru (uvádí zdroj blog "sdelanounas"), odtud se objevuje v profilu plk.v.z. Csermelyho v Parlamentních listech (uvádí zdroje např. military.com nebo TV NBC...) opět v žádném z pramenů není ani náznak popisovaných problémů US torpédoborce. Military.com dokonce píše, že na US torpédoborci nebyly po dobu přeletů ani obsazeny bojové pozice nad rámec stálé směny.
Jediným zdrojem kde najdete popisovanou spekulaci je výše uvedený blog (autora s nickem lunochod) - a ten sám uvozuje spekulativní část svého článku "Domnívám se, že odpověď se skrývá za tímto tajemným názvem jako " Khibiny " . Podle Wikipedie....." (doslovný překlad z ruštiny, na blogu si to můžete kdykoliv ověřit).
Takže celá kauza (trochu humorná ale i poučná) vznikla na základě spekulací jediného blogera jehož článek převzaly pochybné noviny což Parlamentní listy jsou jistě...

Přidat nový příspěvek