Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...pomôcka...Militia Christi(?)

Pe-tri | 06.02.2014

Jistě, ale i přirozený (nezavirovaný) řád věcí by byl z hlediska získávání vědomostí hierarchický tedy s distribuovanou zodpovědností za status quo. Takže stojíme před úkolem, odhadnout/zjistit/spočítat, nakolik za stávající situaci mohou jednotliví zodpovědní, v aktuálním modelu Ksb tedy: tlupa-elity-GPP-HNOR.

Pro lepší přiblížení se k problematice použijme model školy.

Víme, že situace ve třídách je neudržitelná, ale lze vše hodit na žáky, když pracujeme s tím, že 95 % z nich přišlo do školy v lidsky OK stavu ? Co stav učitelů, sborovny, ředitele, zřizovatele ? Prostě je to komplexní problém, jehož úspěšné vyřešení předpokládá, myslím si, sofistikovanější strategie práce se všemi úrovněmi zodpovědnosti za status quo. Nechat děcka (která kopírují chování starších), ať si samy zjistí, že je učitelé podvádějí a mystifikují si myslím vede zas a zas jen k stabilizaci nežádoucího stavu. Jenže co s tím, když i ředitel a prakticky celá sborovna na nich parazituje ? Navrhuji alternativně vyučovat pravdivé základy od malých děcek a přitom neočekávat, že oni (v prvních třídách) budou schopni sofistikovaných dedukcí o okolní realitě. Už jenom to, že jim tím zpochybníme oficiální kantory jim bude způsobovat stres. A starší, kteří alternativní výuku nepřijmou, ano ty ponechat vlastnímu osudu idiotů.
To mám na mysli, když mluvím o příliš složitém jazyku Ksb, protože je složitý pro školní začátečníky a starších, schopných to akceptovat, je minimum a proto se nám ty poměry ve školy stále nedaří zlepšit. A detektivů, kteří jsou z Ksb nadšení je jako šafránu. A tlupa, v logice stavu svých (ne)vědomostí a určité (ne)lidskosti kašle na hledání i hádání pravdy (principů), s těmi se toho už moc smysluplného dělat nedá. Ti se nanejvýš zas tak nechají nahnat do nějaké davové pseudorevoluce, která je, jako doposud snad vždy, jen pozře.
Jestli nám seberou vliv na malé a mladé (nepopsané listy) a současně budeme rezignovat na "výrobu a distribuci" vhodných/pravdivých učebnic (bez nutnosti základní pravdy v nich hledat či hádat), může být ještě hůř, pak by asi fakt nezbylo, než aby poměry ve škole přišel korigovat zřizovatel.
Tož tak to zas vidím já. Kde se mýlím ?
P.

Přidat nový příspěvek