spolupráca

udo | 01.12.2013

Ešte jedna vec..

Viem, aj tento krátky výsek z celkového textu kapitoly 13.7 asi bude pre mnohých zasa hodne náročný.
Ako ste iste postrehli, je aj v ňom viacero gramatických a štylistických preklepov havne z časových dôvodov..
Avšak niektoré formulácie, vyzerajúce na prvý pohľad ako chyby, nimi v skutočnosti nie sú. Naznačujú ďalše úrovne chápania. Majú motivovať čitateľa ku kombinácii..aktívne sa na prose tvorby svojich jedinečných(InDiviDuálnych) obrazov zúčastňovať.
Ich úlohou je štartovať optimalizáciu kognitívnych procesov v podvedomí. Viac cvičiť, ako učiť.

Je však aj možné že z pohľadu nejedného sme to občas trochu s tými možnými kombináciami a súvislosťami aj prehnali. T.j. preskupovanie aktuálnej symboliky a jej vzťahov sa deje prirýchlo a niekto môže pritom strácať niť.
Išli sme, ako sa hovorí, neraz "na doraz",
aj keď pôvodne navrhované verzie boli často ešte informačne obsiahlejšie..

Dynamika(rýchlosť zmeny) rotácie zkúmaných, strojených kulturologických mat(r)íc bola často aj pre nás zatiaľ trochu prirýchla. Možno ich viacerí už tiež postupne jasnejšie vnímate, cielene riadite. Ide naozaj o zaujímavú hru..uchopenia života.

Keď narazíte na evidentné preklepy a boli by ste ochotní nám trochu pomôcť, poprosil by som ich vyznačiť farebne(žltou, červenou) v texte a nakopírovať buď do rubriky FAQ, či Nejasnosti na pravo na stránke, alebo mailom na redakciu.Následne si to pustupne prejdeme.
T.j. v rámci želanej širšej spolupráce na tejto projekcii.

Dopredu veľmi pekne ďakujeme aj v tomto budúcom prípade za pomoc-spoluprácu všetkým žučasneným.

Pekný zvyšok víkendu.
u.

Přidat nový příspěvek