My sa ZATIAĽ budeme naďalej zaoberať skôr
bezštruktúrnymi aspektami riadenia spoločnosti.
T.j., formovaniu inFormačeho prostredia,
z ktorého následne postupne budú občianskou
iniciatívou nevyhnutne samy vznikať vami uvedené aktivity.
Je to na osobnej iniciatíve tých,
ktorí si myslia, že uvedenú publikácia a DVTR
majú dostatočne osvojenú
a že ide o funkčnú konkurenčnú možnosť
súčasnému systému..
Resp. ide funkčnú záplatu ("patch") aktuálneho
kolabujúceho socio-kultúrneho operačného systému,
ktorá je zároveň navrhnutá aj ako samostatný operačný
systém pre nie až tak vzdialenú budúcnosť.
Je ju treba a tak bude Ľuďmi presadená.
Avšak niektoré "bezpečnostné" zložky starého operáku
ju (Iná škola je nám treba.. DVTR) môžu logicky identifikovať ako vírus, keďže ide o konkurenčnú koncepciu samoriadenia spoloČnosti..budúCnosti..so všetkým, čo k tomu patrí.
Na to je síce dobré byť gramotne pripravený,
no zároveň nečakať na posledný moment, keď bude už neskoro.
Postupne sa aplikáciami DVTR v reálnom živote (včítane chýb a omylov) oťukávať. Systém testovať, zabehávať, bo nie je dokonalý, keďže ho len ľudia robievali. Tak sú i jeho konkrétne aplikácie individuálne, morálne mierou chápania a vôle konať podmienené.
V zmysle nekonštruktívneho odporu a niekedy snahy až o histerickú diskreditáciu, ide o "prirodzenú" reakciu režimu.
Obávam sa, že presadenie podobnej "agendy" zatiaľ asi nepôjde ako po masle, čo je ale na druhej strane výzva, príležitosť pre hľadanie ..a nachádzanie kontaktov podpory Zhora, bo bez nej ťažko.
Každú celospoločensky prospešnú vec
režimy otrokárskej koncepcie najprv vysmievajú,
potom s fanatizmom maniaka popierajú
a nakoniec berú ako samozrejmú..
Ono presadzovať rozvoj kultúry myslenia je v zombilande síce neľahké, no zároveň v istom zmysle veľmi príjemné.
Oveľa príjemnejšie, ako keď sa inžinier hrdo pozrie na pekný a funkčný most, auto, čo zostrojil, umelec na keramiku, čo vytvoril, atd..
Meníte ľudí, ako hlinu, nové možnosti, dvere otvárate, konštrukčný vánok prírody do izby tmavej, zatuchnutej prepúšťate.
Tak štruktúru tvoríte vy.
Re: ReForma školství
udo | 14.02.2017